27 Ekim 2020
23 °
İstanbul
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
38 dk
İkindi'ye kalan süre
İmsak 05:57 Güneş 07:22 Öğle 12:53 İkindi 15:45 Akşam 18:14 Yatsı 19:34
Yaşam

Spermli sufle haberi sahte çıktı

Fransa'da 3 yıldızlı Michelin puanına sahip ünlü bir restoranda suflenin içerisinde sperm olduğu ve 37 kişinin bu nedenle hastalandığı iddia edilmişti. Söz konusu haberin kaynağının Kanada'da yayın yapan ve hiciv amaçlı haberler yapan bir internet sitesi olduğu ortaya çıktı.

Cumhuriyet'te yer alan haberde Fransa'da 3 yıldızlı Michelin puanına sahip ünlü bir restoranda yemek yiyen 37 kişi cinsel yolla bulaşan hastalığa yakalandığı iddia edilmiş, yapılan araştırmada ise sufle içerisine çalışanlardan birisinin sperminin koyulduğu belirtilmişti.

Müşterilerin hastalanmasının ardından yapılan araştırmada gerçeklerin gün yüzüne çıktığı ifade edilmişti.

Ancak söz konusu haberin kaynağının hiciv amaçlı haber sitesi World News Daily Report olduğu ortaya çıktı.

Haberde kullanılan ve Le Gallion adlı restoranın şefi Jacques DeNoiret'e ait olduğu iddia edilen fotoğrafın dahi gerçek olmadığı ve ABD'li meşhur şef John Besh'e ait olduğu ortaya çıktı.

Sosyal medya tepkilerinin ardından haberin uydurma olduğunu fark eden birçok site metni yayından kaldırdı.

Söz konusu uydurma haber ilk kez Ocak 2020'de yayına girmişti.

Günün Videosu
Yorumlar